maanantai 29. huhtikuuta 2013

#6 Skootterilla ajoa

Vihdoinkin pääsee ajamaan skootterilla! Tätä oon oottanu viime talven ensilumista asti :)




Hehkeät ajovaatteet :D ja kyllä, olen 19-vuotias ja ajan yhä skootterilla. Sain skootterini noin neljä vuotta sitten (osallistuin kyllä itsekin hieman kuluihin), kun olin jo 15 ja saanut mopokortin. Mopokortin teoriakokeessa kävin heti kun täytin 15, mutta en päässyt sitä läpi ensimmäisellä yrittämällä. Toisella kertaa koneessa luki onneksi "hyväksytty".

Samalla skootterilla onkin sitten tullut ajettua kilometrejä jo neljänä kesänä. Mulla on kyllä ajokorttikin, ja saan ihan vapaasti ajaa vanhempien autolla ollessani Rovaniemellä, mutta tykkään silti enemmän skootterilla ajosta. Kesäisin siis. Se vain on niin mahtava tunne, kun kuumana kesäpäivänä saa ajella kesämekossa ja ei tule kylmä. Tietenkin autossa voi kuunnella musiikkia, mutta skootterilla ajaminen on rennompaa. Ehkä se johtuu osittain siitä, että oon ajanu sillä enemmän entä autolla.



(kuvat otetu kahtena eri päivänä, jos joku tarkkasilmäinen huomaa autoista!)

Huomenna tiedossa vapun juhlintaa! Kavereita tulee juhlimaan tänne minun vanhempien luokse (itse asun etelämmässä), joten tiedossa on korttipelejä, musiikkia, jonkin verran limsaa väkevämpää ja hyvässä seurassa oleskelua :)

2 kommenttia:

  1. tosi kiva blogi
    haluatko seuraa minun blogiani? ^^
    http://marttuchu.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, käynpäs katsomassa sunkin blogia! :)

      Poista