sunnuntai 18. elokuuta 2013

#20 Blogihaaste

Sain blogihaasteen Lifelle-blogilta, joten tässäpä tämä nyt olisi!

Haasteen säännöt:

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää tehdä 11 kysymystä uusille haastetuille
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
5. Ei takaisin haastamista

11 asiaa minusta:

1. Tykkään pelata. En ole ainakaan vielä blogissani kauheesti tuonu tätä esille, mutta mun lempipeleihin kuuluu monenlaiset "poikien pelit", kuten esimerkiksi kaikki Assassin's Creed-sarjan pelit ja Resident Evil 4.

2. Olin nuorempana aivan älytön Tokio Hotel-fani! Nykyään sellainen fanitus on jo jäänyt taakse, mutta jos (ja kun) Tokio Hotel tulee Suomeen keikkailemaan, menen sitä katsomaan melko varmasti.

3. Yks mun lempiruoista on peruna. Kyllä, ihan pelkkä peruna! Voisin syödä pelkästään perunaa koko loppuikäni (eihän se kovin terveellistä olis).

4. Ennen kuin innostuin hiustenhoidosta ja kynsien laitosta, olin meikkifriikki. Saatoin meikata tunnin vain ihan meikkaamisen ilosta, ja sitten pestä meikit pois ja aloittaa alusta. Olen joskus miettinyt, laittaisinko blogiini meikkitutoriaaleja, mutta epäilen taitojani.

5. Mun lempileffoihin kuuluu Paluu tulevaisuuteen-trilogian leffat ja kaikenlaiset hömppäkomediat.

6. Tykkään opiskella. Oon aina pitäny siitä. Ainoastaan lukion viimeisenä vuotena opiskelumotivaatio oli vähän hukassa. Ei ole yhtään kivaa, että joudun pitämään toisen välivuoden, mutta kaikki aika pitää käyttää hyödyksi: aionkin opiskella avoimessa yliopistossa opintoja koko seuraavan lukukauden.

7. Rakastan käydä huvipuistoissa! Varsinkin Linnanmäellä ja Särkänniemessä. Linnanmäellä on tullu käytyä pienenä moooooonesti, kun ollaan käyty sukulaisten luona Etelä-Suomessa ja siellä mun suosikkilaitteita on vuoristorata, kirnu, salama, tulireki... Okei, ehkä lyhyesti vois sanoa että tykkään vuoristoradoista. Särkänniemessä olen käynyt vain kahdesti. Eniten siellä tykkäsin tornado-vuoristoradasta, jossa kävinkin varmaan miljoona kertaa.

8. Kesäisin skootterilla ajaminen ja rannalla oleskelu on mun lempipuuhaa.

9. Pelkään pimeää. Pienenä en oo sitä pelännyt, mutta jossain vaiheessa aloin sitten pelkäämään. Ehkä siihen on syynä muutamat kauhuleffat, joita olen pienempänä katsonut ja joita olen alkanut mietiskelemään iltaisin...

10. Mulla menee hiusjuttuihin rahaa enemmän kuin laki sallii :D. Okei, oon nyt yrittäny vähän hillitä itseäni ja jättää kaupassa ne purkit hyllyyn, mutta aina välillä kiertelen kauppojen hiusosastoilla ja haaveilen jonkun hiusnaamion ostosta/hiusväristä... ja haaveet vaihtuvat joka päivä.

11. Vaatteista tykkään eniten pitää sortseja ja toppia/t-paitaa. Jos on talvi, niin sortsit vaihtuu farkkuihin ja paidan päälle tulee neuletakki.


Haastajan kysymykset:

1. Mikä on pahin pelkosi?
- Se, että mun läheisille sattuis jotain. Ja myös pimeä.

2. Meikkaatko?
- Juu, mutta en joka päivä.

3. Minkä ikäinen olet?
- 19

4. Minkä kännykän omistat?
- Nokia C7

5. Luetko kirjoja? Jos luet mikä/mitkä on lempikirjasi?
- Joo oon melko vasta taas alkanu lukemaan :D. Harry Potterit on parhaita ja PS. Rakastan sinua on uusin lempikirja.

6. Lempibloggaajat?

7. Mikä on tyylisi?
- Jaa'a... Mulla ei omasta mielestä oo mitään erityistä "tyyliä". Ostan vaatteita ja asusteita, mitkä näyttää mun mielestä hyvältä.

8. Kuka on idolisi?
- Adam Lambert ja Lady Gaga.

9. Top 3-tärkeimmät esineet?
- Tietokone, tietokone ja tietokone. Muuta ei nyt vaan yksinkertaisesti tullut mieleen.

10. Housut vai hame?
- Riippuu päivästä.

11. Jos saisit saisit toivoa lampunhengeltä 3 toivetta, mitkä ne olisivat?
- Jos nyt ajatellaan ns. "itsekeskeisesti" ja toiveet olis vain mulle, toivoisin 1. rahaa, 2. pääsisin kouluun, 3. onnellista loppuelämää. Jos saa toivoa muillekin, niin tottakai kaikille ihmisille pelkkää hyvää ja köyhyyttä ei olis eikä pahoja ihmisiä.


Kysymykset haastetuille:

1. Lempibloggaajat?
2. Mikä on suosikkiruokasi?
3. Kesä vai talvi?
4. Omistatko lemmikkejä? Mitä?
5. Suosikki vaatekauppa?
6. Parhain hiustuote?
7. Asuisitko mieluummin kaupungissa vai maalla?
8. Tykkäätkö käydä ulkona vai oletko "kotihiiri?"
9. Lempielokuva?
10. Millaisista blogeista pidät?
11. Tykkäätkö peleistä? Mistä?


Haastan:
8. Suvnes

6 kommenttia:

  1. Kiitos paljon haastosta! Oon tosi huono toteuttamaan mitään haasteista, tai vastaan kyllä aina niihin kysymyksiin mutta sitte ne jää jonneki lojumaan :D Lupaan silti yrittää saada oman versioni blogin puolelle!

    Löysin muuten vasta tämän myötä blogisi, oon joskus koittanu sun kommentin kautta päästä profiilia katsomaan, mutta sun Blogger-profiilin tiedot ei oo näkyvillä muille :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, yritäs saada tehtyä, ois hauska lukea vastauksia :) aijaa, en olekaan aikasemmin huomannut tuota! Nyt sen pitäis näkyä, kiitos kun mainitsit asiasta.

      Poista
  2. Kiitos haasteesta! Oon tehny tän jo tosi monta kertaa, etten haasta ketään enää eteenpäin, mutta voin vastailla noihin kysymyksiin. :)

    VastaaPoista
  3. Moikka, vastasin sun kysymykseen todella päällisin puolin blogiini! Ja osaan samaistua lukemiseen, tykkään löhöä sohvalla ja kattoo hyvii leffoi sikana ennemmin :) Mut Harry Potterit olen lukenut itsekkin läpi todella moneen kertaan!

    http://emotytto.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. Assassin's Creedit on hyviä !

    VastaaPoista