torstai 8. elokuuta 2013

#19 Rovaniemellä taas!

Rovaniemellä taas! Mukavaa olla täällä "pitkästä aikaa" (olin viimeksi juhannuksen aikoihin).

kilometrejä on oikeasti yli 4000!


Viikko sitten torstaina siis ajeltiin autolla Etelä-Suomesta Rovaniemelle mun vanhempien kans. He tulivat Helsinkiin hautajaisten vuoksi ja kävivät samalla pienen reissun Tallinnassa. Lähtiessään Helsingistä he hakivat minut kyytiin ja lähdimme ajamaan kohti Rovaniemeä kahdeksan aikaan aamulla. Perillä oltiin seitsemän aikoihin illalla, joten oli kyllä melko pitkä päivä! Itse kuitenkin tykkään istua autossa pidempiäkin matkoja, joten minua se ei haitannut ollenkaan.

Tähän mennessä ollaan käyty veneilemässä kahtenakin päivänä. Kun sanon että "käytiin veneilemässä", monille voi tulla mieleen sellainen hieno uusi vene? No, me kuitenkin veneilemme aina soutuveneellä, jossa on moottori perässä :D. Se on tosi mukavaa ja rentouttavaa. Veneillessä pääsee helposti erilaisille hiekkasärkille, ja suosikkini niistä on ylikylän lähettyvillä. Sinne pääsee vissiin muutenkin ku veneellä, nähtiin siellä nimittäin viimeksi pyörän jälkiä? Ollaan kuitenkin menty sinne aina veneellä. Uiminen siellä on hauskaa ja hieman haastavaa, koska pitää kävellä melko pitkälle ellei halua uida polvienkorkuisessa vedessä. Valitettavasti kamera unohtui ottaa mukaan kummallakin reissulla, mutta jos vielä käymme veneilemässä, yritän muistaa ottaa sen mukaan.

Oon jo ehtinyt käydä vähän shoppailemassa, ajaa skootterilla, lukea... Ei ole kauaakaan kun huomasin, että miehän pidän lukemisesta :D kevät meni lukiessa valintakokeisiin ja avoimia opintoja tehdessä, joten en ehinyt juurikaan lukea mitään kaunokirjallisuutta. Pari viikkoa sitten luin Sofi Oksasen Baby Jane ja nyt on menossa Cecelia Ahernin PS. Rakastan sinua. Baby Jane oli mun mielestä tosi hyvä. En osaa kovin hyvin kertoa omista lukukokemuksista, mutta tykkäsin kyllä kirjasta. Se käsitteli aika vaikeaa aihetta, mutta semmoset kirjat just vetoaa muhun. "PS. Rakastan sinua" käsittelee kans melko vaikeaa aihetta, mutta näitä kahta kirjaa ei voi mitenkään verrata keskenään. Baby Jane oli paljon rankempi kun taas tämä Ahernin kirja vaikuttaa leppoisemmalta luettavalta. Olen kuitenkin lukenut vasta alle 200 sivua viidestäsadasta, joten ei voi vielä tietää miten kirja loppuu :).



Toppi H&M 9,95e
Sortsit H&M 5e


Ja sain asennettua simssit pitkästä aikaa koneelle :). Sims 2 on yksi mun lempipeleistä, jota mulla ei kuitenkaan oo ollu koneella viiteen kuukauteen. Onkin jo pidemmän aikaa tehnyt mieli pelata sitä, mutta koska peruspeli ja lisäosat on olleet täällä Rovaniemellä, en oo voinu niitä asentaa. Ehdinkin jo jonkin aikaa pelailla, se oli yhtä kivaa kuin muistinkin.


Huomenna olis tarkoitus käydä Simerockin ulkopuolella kavereiden kanssa. Lippua festareille en halunnut ostaa, sillä kukaan kavereistani ei ilmeisesti oo sinne menossa. Viime vuonnakin oltiin vain ulkopuolella, jonne kuulu ihan hyvin musiikki ja jos on lämmin ilma, niin mikäs siinä pyörätiellä istuskellessa :).

Nyt simssiä pelaamaan -->

7 kommenttia:

  1. Mulla ois sulle blogissa haaste:) --> http://lifelle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ah rakastan simssiä! Mulla katos sen kakkosen asennuslevy ni ostin kolmosen ja nyt siihenki on lemmikkielämää ja 3 kamasettiä tullu jo kylkeen.. :)

    http://emotytto.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan joo :) mie olin ostanu nuo kakkoset ennen ku sims 3 ilmesty ja ajattelin sitten selvitä noilla enkä ostaa kolmosta, varmaan seki olis kyllä hyvä :D

      Poista
  3. Ihan superihanat nuo shortsit ja toppi! :> Mä oon ihan masentunut, kun sisko meni hävittämään meiän Simssit eikä sitä nyt pysty pelaa D:D

    http://annasophiadiy.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Voi harmi. Mutta jos haluaa ne ostaa niin eihän ne enää paljoa maksa :)

      Poista
  4. Ihanat h&m:n shortsit ja toppi :) Ite pelasin ennen aina Simssii! :D

    VastaaPoista
  5. voi, tuo p.s rakastan sinua -kirja on aivan ihana! suloinen banneri<3

    VastaaPoista