torstai 4. heinäkuuta 2013

#15 Ihka oikea värinpoisto

Noniin, nyt lisää siis siitä värinpoistosta, josta mainitsin edellisessä postauksessa.

Oltiin siis Rovaniemellä äidin kanssa kaupassa kun mulle iski äkillinen mielihalu ostaa värinpoisto. Halusin jo näkyviä tuloksia tukkaani (vaikka en olekaan varma, millaiseksi sen vielä haluan), joten ostin värinpoiston. Olihan se helpompi levittääkin päähän, kun joku toinen pystyi auttamaan. Värinpoisto oli siis Loreal Paris Super Blonde Creme.


Pakkauksessa oli mukana kaksi vaalennusjauhe pussia. Ohjeessa luki, että jos haluaa voimakkaan vaalennuksen niistä on käytettävä vain yksi, mutta jos haluaa ekstravoimakkaan vaalennuksen, tarvii käyttää kaksi. Laitettiin sitten niitä kaksi, koska halusin tuloksia.

Kun värinpoisto pestiin pois, tulos oli tällainen:



Kuvana mun suttuinen yölettikampaus, mutta eiköhän tuosta saa selvää. Päältä on melko kellertävä ja muuten aika oranssihtava. Kyllähän se siis tehosi, mutta pakko myöntää, ettei mulla oo ikinä ollu näin kamalan väristä tukkaa! :D Ei se kuitenkaan haittaa.

Värinpoisto tehtiin jo melkein viikko sitten, mutta vasta eilen tukkaa pestessäni huomasin huonon merkin hiuksissani. Kun märästä tukasta otti kiinni ja venytti, se vain venyi ja venyi ja venyi... ja katkesi. Kosteana tukka voi kyllä helpommin tehdä tämän kuin normaalisti, mutta hieman silti säikähdin ja päätin alkaa hoitaa tukkaani ekstrapaljon, ainakin toistaiseksi. Eiköhän siitä ole apua.

Vaalennusprojektini jää nyt todennäköisesti tauolle, sillä en halua tuhota mun tukkaa lopullisesti. Pitää nyt katsoa, mitä tämän kanssa tekisi :).

2 kommenttia:

  1. minkä väriset hiukset sulla on sitten oikeasti ? Ja aattelitko nyt pitää noita sitten tossa 'värinpoisto' tilassa kunnes paranee ? Voisin suositella jotain hopee-shamppoota tai hopee-maskia. Esimerkiksi ite oon käyttäny Four Reasons merkkistä hopeashamppoota kun mulla oli blondit. Se vie keltaisuutta hiuksista pois vahingoittamatta niitä, sillä sehän on shamppoo. Kampaamoissa myydään myös hyvää värinaamiota mikä on myös sinistä niinkuin hopeashamppoo ja toimii samalla periaatteella vahingoittamatta hiusta, päin vaistoin, se maskihan vain hoitaa (:

    brightest-diamond.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeasti mulla on sellaiset ruskeat, vähän ehkä vaaleanruskeat hiukset. Aion nyt pitää niitä värinpoistotilassa toistaiseksi, vaikka se ei kovin kivan näköistä olekaan :D mun mielestä vaan ei oo nyt järkeä laittaa mitään väriä päähän kun aion kuitenkin noin kuukauden sisään vaalentaa lisää. Itse asiassa oon jo ostanut biozellin hopeashampoon, pari kertaa olen vasta käyttänyt mutta ihan ookoolta se vaikuttaa. Joku maski vois kyllä olla kiva! :)

      Poista