tiistai 12. marraskuuta 2013

#28 Hiukseni

Oon jo kohta 5 kuukautta ollut värinpoistotukkani kanssa! Mun mielestä se on ihan järjettömän pitkä aika.





Ja miksi oonkaan ollu niin kauan tällaisessa tukassa? Oon epätoivoisesti yrittänyt hoitaa tukkaa kuntoon, ja mun mielestä se on jopa onnistunutkin. Toki latvat on edelleen hieman karheat, jos ei käytä silikonista hiusöljyä/hoitosuihketta, mutta muuten tukka on tuntunut hyvältä.

Ens kuussa menen taas Rovaniemelle ja silloin todennäköisesti lykkään jälleen värinpoiston päähän, puolen vuoden hiusten hoivaamisen ja hellimisen jälkeen. Toivottavasti pituudet vaalenee sitten samanlaisiksi kuin tuosta päältä... Jos ei, täytyy varmaan keksiä jotain muuta. Ei tuo värinpoistonväri oo kovin hieno :D.

Millanen hiusväri teidän mielestä sopis mulle? Mulla on ollut ruskeat hiukset toooosi kauan, ja vuoden verran mulla oli tuo musta tukka vaalean raidan kera. Tummaa tukkaa en kyllä vielä halua takaisin, koska kaikki vaalentaminen olis sillon menny hukkaan. En vielä oo ihan varma mitä teen, jos pituudet ei vaalene suunnitellusti :D.

Tässä on muutama vanha kuva mun hiustenväristä:


8 kommenttia:

  1. Jos hiukset on värinpoistosta oranssit niku yleensä tulee nii kannattaa mielummi yrittää vaalentaa jollain tosi vaaleella värillä koska värinpoisto vaa tekee niist enemmän tummemmat (oranssit) koska se poistaa sitä värii eikä vaalenna :b Varmaan tiesitkin tästä mut aattelin nyt vaan sanoo kokemukses terv. hiusalalla opiskeleva :) Mut kivan/hauskan näkoiset noi hiukset mis on tollanen raita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mie taas ite mietin että kun tuo on tooosi tumma vielä pituuksista, että vaalea hiusväri tuskin tekee tuolle vielä mitään? Vai osaatko suositella jotain tosi vaalentavaa hiusväriä? :D Kun oon siis aiemmin mustalla/todella tummanruskealla hiusvärillä värjänny hiuksia, pituuksiakin vaikkei olisi tarvinnut, niin toi väri taitaa olla aika pahasti kerrostunut hiukseen.

      Poista
    2. Hmm no voi olla et vaikeasti lähtee jos kauan värjännyt tummalla.. Mäkin olin värjännyt omiani jtn 4v oisko tummalla aina vaan, mutta hyvin vaaleni parilla värinpoistolla ja tolla blonde silverill. Mutta voihan siihen vielä yhden värinpoiston heittää jos haluat mutta kannattaa tätä kokeilla ''vaalennusaine Blonde L101 Silver Blonde Platinum'' sellainen sininen purkki schwarzkopfilta ainakin minulla toimi hyvin ! Mutta sitäkin voi joutua muutaman kerran laittamaan jotta saa hyvän lopputuloksen :) Itse olen ostanut cittarista ja kerran lidlistäkin(:--D) maksaa jtn 12e :) En kuitenkaan takaa täysin että sulla toimis mut mulla toimi hyvin!

      Poista
    3. Juu okei, kiitos vinkistä! :)

      Poista
  2. Niin ja sen viel sanon et silver vaalentaa aika hyvin ainakin mulla! :)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva blogi sulla! Mut tohon tukka asiaan haluisin antaa sellasii neuvoja että kokeile vaikka hopea shamppoota ja hoitoainetta. ne poistattaa keltasuutta tukasta tosi hyvin. Ite kokenu saman vaalennus rumban ja sanon vaan että niitä värinpoistoja ei kannata lykätä päähän ellei sitten millään muulla lähde keltasuus :D (ja hopea shamppoo ei siis kerralla postata keltasuutta vaan vähä pidemmän ajan käytöllä)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu mulla on hopeashampoota, mutta meinasin lähinnä vaalentaa tuota tummaa oranssia mitä pituuksissa on, kun ei se hopeashampoo niihin vaikuta :) tuota päällistä en enää vaalenna.

      Poista
  4. ootpas tosi nätti! :)

    http://idaemilian.blogspot.fi/

    VastaaPoista